Sunday, February 17, 2013

perkenalan....ehem

Assalamualaikum wbt....


he is faiz.....
kalau aku bosan, selalunya p lepa umah dia main sama-sama...
budak ni kalau ajak main, laju aja...kalau suruh membaca....
sangatlah tak berapa nak rajin.....

dia dah umur 4 tahun....
tapi tak mau sekolah....
p sekolah nangis....
last-last dok kat umah je...
main main main dan main je kerja dia...
tak pun tengok ultraman...haha

tapi...
tapi....
yang bestnya...walaupun tak p sekolah...
dia dah pandai membaca okey..
kagum sat aku dengar dia baca buku...

nanti aku story macam mana mama dia ajar budak ni....

oh yer, sebelum tu, juz nak bagitahu...
my sis sibuk nak tulis blog jugak...
tapi nak tumpang blog aku...
haha...
okey gak kan, ada lah juga orang tolong tulis...
nanti kalau my sis yang tulis dia akan tulis by: puan n
so tahu lah tu bukan tulisan aku...
tu tulisan puan n...

okeylah stop kat sini dulu...

tak pe belajar lima minit pun yang penting dapat....daripada belajar sampai sejam tapi hapa pun tarakkkk....=D

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Labels

tentang saya =D

My photo
menulis apa sahaja yang saya suka...sekadar berkongsi apa yang saya rasa....