Bismillah...
Eh eh jap.....aku lom jadi puan lagi....sabooooo
Next week baru jadi puan nini....ehemmmm....
Suatu hari.....
Aku : jamu ni memang best....sedapoo....ringan badan....bertenaga....
Customer : ye ke....
Aku : iye kakkk.....saya pon makan.....tapi kena banyak minum air la....
Customer : ehhh awak dah kawen ke....
Aku : belum....tapi boleh je makan jamu ni...
Customer : umo berapa ?
Aku : 27 tahun....
Customer : ohhh....boleh la.,.nak bg anak akak...anak akak 28
Aku : nak bagi ek ??? Boleh2..,..bagi kat adik saya.....
Customer : nape tak bagi kat awak je..,,
Aku : eh saya dah nak nikah next week.....
Amboiiiihhhhh semenjak nak kawen ni ramai plak yg nak tolong carikan...hihihi
Showing posts with label Aku dan kerja. Show all posts
Showing posts with label Aku dan kerja. Show all posts
Wednesday, March 18, 2015
eh saya dah nak nikahhhh....,
Labels:
rel='tag'>Aku dan kerja
Subscribe to:
Posts (Atom)
Popular Posts
-
Assalamualaikum wbt... Waalaikumussalam wbt... lama tak update sebab terlampau bz bz bz dan bz....haish....belum ada anak somi lagi la...
-
Assalamualaikum wbt... waalaikumussalam wbt.... sebelum proceed dengan entry ni make sure dah baca sini dan sini okey... lagi cerit...
-
Assalamualaikum wbt... Walaikumussalam wbt... hari ni, my mom operate mata....so, mata yang tak nampak ada katarak tu, lepas ni dah...
-
Assalamualaikum wbt... Waalaikumussalam wbt.... hari ni malam jumaat...so nak story pasa pompuan sahaja....*tetiba...tatau apa kaitan ma...
-
Assalamualaikum wbt... Waalaikumussalam wbt... teringin sangat nak pakai bio essence.....sebab kawan dok promote kata sangat menjadi......
-
assalamualaikum wbt... waalaikumussalam wbt... ni dia asus zenfone 4 rm299.... dengar rm299 yes memang mampu milik.... sebab baje...
-
Assalamualaikum wbt... Waalaikumussalam wbt... payahhhhhhh kalau kekasih bos tu kawan sepejabat....ehem.... ADIL ???? adil pada p...
-
Assalamualaikum wbt Tadi saya p library, kali ni p sorang2 je sebab kebetulan abi yaya ada visit dia, so saya pun ambil kesempatan tuk kel...
-
Assalamualaikum wbt... Waalaikumussalam wbt.... selepas entry babies blinks....la ni nak tulis entry mistine egg white plak... tajuk pu...
-
Assalamualaikum wbt... Waalaikumussalam wbt.... 5 kg in a week.....wow...... Ok not me...one of my team yg dapat angka ni... as for m...
Labels
- motivasi (24)
- motivation (20)
- motivation video (1)
- tips (47)
- ww (6)
tentang saya =D
- nini
- menulis apa sahaja yang saya suka...sekadar berkongsi apa yang saya rasa....