Monday, June 27, 2011

Header free untuk kawan-kawan

cian blog aku nih, tadek header....erm...tak sempat nak wat...dulu ada adobe photoshop, tak reti pon leh godek-godek...laptop ni tadek la plak...=(

pastu ada plak yang offer kan...haish sape tamo...menda free tu...sape2 nak, meh meh kita pakat request....sementara ms Amalina ngah rajin nak buatkan....=D sape2 nak leh click sini k..=D


amalina, kalau boleh, saya nak yang transparent punya...hihi...=D
dalam header tu nak tulis...bila jemariku menari
erm gambar......tak kisah la...nak letak gambar jari dan keyboard pun boleh kot...haha

rasanya tu je kot.....

sebelum stop....nak saya tq buat amalina kerana sudi buka tawaran ni...=D

SAYA....bukan aku...=D

nak join......CLICK banner...=D

Sunday, June 26, 2011

disebalik kemenangan SEPAH

sepah juara maharaja lawak...semua orang tahu itu...argh...tak puas hati....hahaha...sebab lagi suka jozan...ok baiklah.....tak pe jozan kalah, yang penting dia tetap manang di hati ini...wah gitu kan...kalau dah suka, kalah ke, buruk ke, hodoh ke, tetap manang di hati ini...tetap juara di mata ini...gitu kan...


sebenarnya, apa yang berlaku dalam maharaja lawak ni....boleh la kita amik jadikan sebagai renungan dalam kehidupan kita...sambil-sambil tergelak, sambil-sambil layan....yang baik kita jadikan pengajaran dan paling penting motivasi untuk kita terus maju dan berjaya...=D


kadang-kadang kita gagal....kadang-kadang kita kurang berjaya....dan kita terus putus asa....padahal waktu untuk kita berusaha masih ada....macam sepah......selama ni, yang dok atas jozan je....expect menang pun, jozan la kan...sekali....haish....boleh plak dia menang.......selagi ada masa, selagi tu ada peluang untuk kita berusaha untuk berjaya......


jadi...bila kita gagal....tak kiralah, dalam exam ke, dalam kehidupan ke, yang paling penting.....berapa kali kita bangun balik setelah jatuh.....dan sebenarnya bila kita jatuh tu, bukan kita akan terus jatuh....tapi jatuh kita memberi ruang untuk kita berfikir dan merenung kembali......dan betulkan kembali di mana silapnya....


okeylah, nak stop kat sini dulu....tapi nak stop dengan ayat ni....memang pernah tulis dalam entry sebelum ni, tapi aku suka ayat ni....

-KITA BUKAN GAGAL....TAPI BELUM BERJAYA....-

Friday, June 24, 2011

jom minum air free....=D

ye....hari ni bukan rabu....bukan wordless werdnesday...so aku boleh tulis entry panjang lebar...haha...

saje je nak promote....tak lama lagi kan dah nak masuk july....pastu august....pastu RAYA....yuhuuu...hahaha...

ok...ok....adakah promo ni juga paksa kita beli dan makan kat roti boy....macam entry ni...


ok...sebelum stop, kalau u all sudi, belanja la saya...=D

JOZAN JOHAN MAHARAJA LAWAK...

amboi...dengan penuh konfident je aku dok cakap si jozan ni juara....ui, minat gila ngan depa nih.....boleh wat aku tergelak guling-guling...hahaha....boleh release tension gitu kan...=D

oklah...ngakulah...ni jangkaan  je...kalau bukan, mungkin bukan rezeki dorang....



ekceli ada sesuatu aku nak cakap......bagi aku jozan berjaya....berjaya dalam dunia hiburan.....berjaya dalam haluan diorang...educated ke dorang....? belajar sampai mana ? ok mintak mahap la ye, kalau ada yang kecik ati, ni bukan nak cakap dorang bodoh, atau dorang tak educated atau sebagainya...apa yang aku nak cakap....siapa pun kita, kita boleh mencipta kejayaan.....



cuma....kita kena tahu kekuatan kita apa, kelebihan kita apa....mende-mende tu semua la nak kena highlight, nak kena gilap, nak kena guna...tak guna sayang....membazir o....macam jozan, nabil, sepah....dorang ni kelebihan dorang pandai wat lawak....pandai wat orang gelak...kreatip plak tu, hello ingat senang ke nak wat orang gelak....wat lawak la susah...kalau lawak bodoh orang kutuk lak, mengata bagai....tapi dok layan gak maharaja lawak..baiklah...dorang guna kelebihan yang dorang ada...untuk menggapai sebuah kejayaan...


okeylah, nak stop kat sini...nak jalan2 sat, lepak2 blog orang sementara tunggu maharaja lawak...haha...tapi sebelum stop nak cakap cam nih....


kadang-kadang, kita terlalu melihat kekurangan kita, sehingga kita lupa kita ada banyak kelebihan....dan segala kekurangan tu buat kita rendah diri sampai kita lupa, sebenarnya kelebihan yang kita ada tu mampu membuatkan kita meraih kejayaan....dan menjadikan kita hebat dari sebelum ni....=D


related entry :

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Labels

tentang saya =D

My photo
menulis apa sahaja yang saya suka...sekadar berkongsi apa yang saya rasa....