Assalamualaikum wbt ...
Waalaikumussalam wbt....
murah kan.... RM 5 je...
kosong je, tak dak manik, corak, butang segala bagai...plain je....
senang untuk orang yang 'rajin' atau yang terlampau bz tak sempat nak basuh tudung, men sumbat dalam washing machine aje...senang cerita, mudah, jimat masa...aha...
paling best, tudung ni tak dak la lembut sangat, tak keras jugak....biasa-biasa aje kot...sedang-sedang elok, senang nak pakai....i mean, terletak elok...eh eh tetiba rasa lawa bila pakai tudung ni ><
harga mampu milik......semurah RM 5 je...so dengan seronok dan bangganya boleh borong banyak-banyak....=D
aku pilih tudung ni je....senang n simple...korang lak amacam...fareeda nyata jelita ke ? atau.....
.jpg)
.jpg)

