Tuesday, February 1, 2011

kellie's castle....MISTERI kah ??????? (1)




"This castle is no fairy tale, you have to be there to explore and unleash its mystery."
(anonymous)


saya ta mo citer pasal tempat ni...sebab u alls boley google sendiri....hahahahah....langsung tak informative blog ni...sebab ada benda lain yang nak di story....kalu google pasal kellie's castle (KC) ni, macam2 blog yang story bout history dia, n misteri dia....cam seram la kan...n cam takut la gak, especially untuk orang yang penakut ala2 saya...uh uh....

apa yang wat saya tertarik ngan benda alah ni....kitowang nye independent study is about dark tourism...so KC ni leyh la dikategorikan sebagai Dark Tourism kan...p kat Mesia, DT ni ala2 tak famous gtu...mungkin tak dikomersialkan kot, atau mungkin metality org kita.....ok point2 tu kita simpan dulu, klu saya rajin saya story, kalu tak biarlah sape2 yg rajin nak wat research ley explore sendiri kot....hahaha...ley tak cam tuh =p

ni tempat2 yg leyh dapat maklumat detail bout KC

okey....ni antara blog2 yg boleh la juga buat si penakut (saya) mengelak n menolak bila my partner tuk IS ni ajak pi sana kan...kata nak wat research, so kenalah pg barulah best kan...oh tidak...

so, satu hari tu, kitowang plan g cameron tuk assigment gak...dah cameron tu ikut jalan ipoh plak kan, so tetiba je decide nak p KC...pastu dapat taw, dari tempat kitowang berenti tu tadek la jauh sgt, lebih kurang setengah jam je...so why not....

dan...bermulalah misi menjelajan KC.....

TBC.....


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Labels

tentang saya =D

My photo
menulis apa sahaja yang saya suka...sekadar berkongsi apa yang saya rasa....