Friday, February 14, 2014

Bila staff kekasih bosss.....

Assalamualaikum wbt...

Waalaikumussalam wbt...


payahhhhhhh kalau kekasih bos tu kawan sepejabat....ehem....
ADIL ???? adil pada pandangan bos aje lah...
pada kita, opkos la tak adil....
kompem-kompem la awek dia dapat lebih....

jeles ????
sesekali ada jeles gak kot, yelah, salah si awek pun kita yang kena...apahal kan...
mana aci....memang unfair la...


pastu pastu pastu...bos 40an....
awek dia, merangkap kawan kita...awal 20an....sangat-sangat muda.....oh oh...


budak-budak ni ada la jugak merungut sikit-sikit, yelah awek tu kawan baik depa....
lepas tu asyik dok berkepit aje.....
seolah-olah kawan depa dah dicuri oleh seorang bos....


aku ????
aku tak kisah pun, biaq p la bos nak bercinta ngan sapa pun....
aku rasa tak adil kalau aku nak halang percintaan depa...
sebab depa pun manusia jugak...
ada hati dan perasaan.......nak disayangi dan dilayan kan....
kami kami kami yang lain ni semua dah ada kawan....
dah ada tempat meluahkan rasa...so biarkan lah mereka....
hehehe...


adil ???
erm.....cerita pasal adil ni payah sikit...tak pe lah, kalau awek dia dapat lebih...
tu rezeki dia....
kita pun ada rezeki juga...rezeki masing-masing...
so tok sah la amik kisah sangat......


kadang-kadang kita perlu pujuk diri sendiri...
sebab kita je yang tahu hati kita...


7 comments:

rel='nofollow'>Anum said...

salam jumaat
singgah pagi

rel='nofollow'>Izwa Kamaruddin said...

ermm..

rel='nofollow'>cahayahidupku.blogspot.my said...

Camne tu..... Tak tau nak kata apa.. dah awek dia ;)

rel='nofollow'>NARDtheNERD said...

salam dear..
ngorat boss lagi besar dari bos ni dear..

hehehe

rel='nofollow'>nurul iman said...

hu hu hu. bos tu single ke tak? hu hu

rel='nofollow'>SIQAHIQA said...

Ketidakadilan biasa terjadi dalam kes sebegini.. Biasanya lah..

Singgah dan follow sini kak :) Salam perkenalan ye :)

rel='nofollow'>Cik Itah said...

seriously? heheheh sabar sajala

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Labels

tentang saya =D

My photo
menulis apa sahaja yang saya suka...sekadar berkongsi apa yang saya rasa....