Friday, May 2, 2014

babies blink pinkish ada kkm

Assalamualaikum wbt...

waalaikumussalam wbt....


sebelum proceed dengan entry ni make sure dah baca sini dan sini okey...

lagi cerita pasal babies blink yang pemes emes...
well....before diz aku dengan berani mati cakap babies blink ni bahaya...
opkos sape sape yang pernah pakai n dapat hasil yang cemerlang marah kan....
hehe...ok sorry...

secara jujurnya.....produk yang kita pakai...
kalau ngam, memang menjadi...memang akan dapat kulit halus mulus gebusssss....
kalau tak ngam...memang sorry to say, baik ampa tukar produk lain cepatttttt....

babies blink ni plak how ????
yes, memang ada yang okey....
dan tak kurang jugak ada yang naik jerawat....
so it depends....

and now...ekceli juz nak habaq mai...
aku baru je check kat laman web bpfk....
n now, babies blinks dah ada kelulusan...



kalau ampa still tak puas ati, boleh p cek sendiri noh...
cara dia boleh click sini...

7 comments:

rel='nofollow'>maszull said...
This comment has been removed by the author.
rel='nofollow'>Unknown said...

sy try search dekat national pharmaceutical control bureu tp x ada pown apa apa kenyataan ttng lyanaz beauty care produck?..dan sy try pula search under "notification holder"..mmng btul ade syarikat lri herbs coffee marketing tp syarikat ni x de kluarkan produk lyanaz ni..so sy ragu2 d sini

Anonymous said...

TP KNAPA SAYA SEARCH HARINI XDE KKM...
FOR BABIES BLINK...NO RECORD

Anonymous said...

saya baru check td kat portal bpfk..
klik kat cosmetic product,pastu nama produk taip lyanaz,ad je kluar list produk babies blink

rel='nofollow'>Radhia Razali said...

baguslah kalau dah ada kelulusan KKM

rel='nofollow'>Unknown said...

babies blink drink ada kkm x?

rel='nofollow'>Azie said...

Saya penah minum babies blink sejak tahun 2019 ..dalam setahun saya minum saya alami masalah period tidak datang lagi selama 2 tahun saya tidak dtg period lagi .kerana saya minum babies blink selama 6 bulan baru perasan tidak penah dtg period lagi sampai thun 2021 saya tidak datang period .sekarang saya tengah cek kesihatan dari doktor pakar dengan masalah period belum tahu lagi ape punca apa . sudah berhenti minum babies blink dulu penah minum ,sejak minum tidak penah datang period lagi🥲

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Labels

tentang saya =D

My photo
menulis apa sahaja yang saya suka...sekadar berkongsi apa yang saya rasa....