Saturday, April 23, 2011

rindu....sayu....

yeah...bosan dan penat study...pe lagi blogwalking la...sampai la ke sini http://duniaseorangputera.blogspot.com/2011/03/aku-di-sabah.html
pastu aku p click kat photo tube generator kat blog ni....
tetiba je hati rasa sayu....air mata...hampir menitis..ok hampir,
belum lagi menitis ye... =p


lagu ni memang selalu wat aku sedey....huhu...dulu masa part 6,
okeh batch aku last practical part 5, so lepas practical ada lagi satu sem
masa part 6 tu, bila dengar lagu ni rasa sayu...rindu....
sebab 1 sem tak dengar lagu ni...
tu baru satu sem tak dengar, nanti bila dah habis blajar,
pastu grad...kompom ah...air mata mencurah2 ke ladang gandum...
betul aku tak tipu...orang lain aku tataw, tapi aku memang terkesan la
dengan lagu ni.....

hari tu, masa join pmds, masa nyanyi lagu ni pun aku da...tetttttt...haha
lirik dia best....kalau betul-betul menghayati memang boleh menitiskan air mata...

UiTM DI HATIKU....=D

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Labels

tentang saya =D

My photo
menulis apa sahaja yang saya suka...sekadar berkongsi apa yang saya rasa....