Wednesday, April 20, 2011

aku dan RAYYAN =D

teringat satu cerita tym kat Sabah...
aku ada kenal sorang makhluk Allah ni. Okey aku nak bagi nama dia Rayyan...hahaha....(betul2 terpengaruh ngan novel Rayyan Fantasi)...
Dia student but at da same tym wat bisnes sewa kete..memang aku pernah sewa kete ngan dia pun, pastu satu hari tu, aku gurau2 je ngan kawan aku Jia....cakap aku nak ngorat Rayyan, sebab dia ada kete...Rayyan tadek la hensem sangat pun, biasa2 je...yang penting dia memang baik pun...

aku ingat lagi, bila ntah, aku baru abis program kat Gym...okey memang orang akan salah faham kalau sebut Gym kan...ekceli kat dewan dekat Gym, tapi kena panggil Gym je...hahaha...pastu aku rasa cam bosan-bosan je lepas balik malam tu...aku belek-belek handphone aku...ada nombor Rayyan...pastu aku kal la dia..saje sembang-sembang...dengan penuh selambe popeye....

pas peristiwa tu, kitowang keep mesej bagai kan...kira cam da kawan la kan...haha...pastu one day, dia ajak aku g kenduri kawen abang angkat dia kat Tuaran kalo tak silap aku....aku pun apa lagi, on la...ye la, lain tempat lain budaya kan...nak gak tengok cara orang Sabah camana...dorang masa tu bertunang....tapi kat umah abang angkat si Rayyan ni pun ada majlis...kan kalu kat semenanjung, kat rumah perempuan je....pastu siap ada karaoke bagai la..

IMBAS KEMBALI...
cam da citer novel da ada imbas kembali bagai..haha...masa di ajak pergi kenduri tu, seronok gak la....ye la bosan kot syik dok kat bilik je...pastu siap2 bagai.....aku terlambat plak kan...oh ye...sempat mesej kat Jia lagi...mesej dia lebih kurang cam ni...
'Jia cuba teka aku keluar ngan sape...?'
tapi Jia tak balas-balas...tadek kdt kot...si Rayyan pun sibuk dok mesej aku suh cepat turun..o ye, kolej kat Cluster A memang atas bukit pun...dan agak tinggi....
aku pun reply la mesej Rayyan cakap on da way....masa aku nak turun tu, da nampak da kete kancil dia...parking kat bawah...ngah tunggu aku la tuh... =p



okey imbas kembali dah habis..skang citer situasi kat umah abang angkat dia plak..hehe....lepas je makan, Rayyan cakap dia nak g kedai sat...aish takkan nak tinggal aku, laju je aku cakap, nak ikut....pastu kitorang p la kat kete, dia cakap, masuk la dulu...dia nak wat mende ntah...aku pun masuk la dulu...tak lama kendian dia pun masuk...pastu dia capai hp....

'Jia cuba teka aku keluar ngan sape...?' oh tidak..macam ku kenal ayat tu...Rayyan pandang aku...aku dah senyum comel2 dah...mintak hp dia....wallah...gilew...boleh plak aku salah hantar mesej kat dia...baiklah...tetiba rasa paling cantik sebab ada blusher semulajadi....

so for da conclusion...
sila berhati2 sebelum menghantar mesej...kan da terkantoi...malu dowh...tataw nak sorok muka kat mana....hadeh....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Labels

tentang saya =D

My photo
menulis apa sahaja yang saya suka...sekadar berkongsi apa yang saya rasa....