Friday, April 8, 2011

test

food styling test !!!!!! dan dengan penuh semangat waja aku mendonlod suma slides kat i-learn...bagus la sangat kan....makanya esok test, malamnya baru donload slides n baru baca...wallah punya otak bijak....konon2 scan je terus masuk...n then ley save...pastu da abis test ley delete....hahaha.

dengar cite dari bebudak ni, test tu kena bagi raw vegetables, n amik gambar...cam biasa lah amik gambar kan..nama pon food styling..o ya...jangan lupa make upkan mereka supaya mereka fotogenik... =p

dan....akhirnya...tym test....aku dapat taw, hantar pic...macam biasa la kan...n explain on da pic...wallah....makanya berabis aku study malam tadik....sebab dia tulis ada writing test kan....yang explain tu la writing test...baiklah....

okeyh....ni yang aku dapat....tomatoes.....oh gambar ni sudah disumbat dengan beberapa vegetables lain....hoho...konon2 nak kasi cantik la...sebab memang tataw nak amik camana kan...pastu...nanti tatawu nak explain pe...sebabnya, ekceli, setiap gambar yang ditangkap, first kena plan, pk konsep pe nak bawak...pastu baru leh susun ikut konsep tu kan..makanya, aku ta pernah buat benda tu semua..ak akan susun sesuka hati aku...bajet2 cantik...aku amik gambar, pastu nangis pk concept dat suit da pics...ahakz....
n finally.....ni gambar yang aku buat...siap ngan explaination...aku google kat tenet, carik gambar2 sos tomato bagai kan, konon2 nak wat pic ni for packaging purposes la kan...sekali terjumpa plak poster lebey kurang cam ni...ekceli poster yang aku buat tu lebey kurang yang cam dalam google...aku try carik balik p ta jumpa da....hahaha.....

n....ni kawan aku nye...wallah comey plak kan...napew aku tak terpk dengan semua ni...santek...kiut...nanti ley cakap sebab nak promote dak2 supaya makan vegetables...ley tak camtuh..;p n yang ni sebenarnya lom siap...sebab ada 2 lagik terung yang kena hias oleh dia ni....hahaha....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Labels

tentang saya =D

My photo
menulis apa sahaja yang saya suka...sekadar berkongsi apa yang saya rasa....