Tuesday, June 28, 2011

ni rahsia kita je ok...

A : ko jangan gtaw orang...aku citer kat ko je taw....
B  : orite...


B : ko jangan gtaw orang...aku citer kat ko je taw....
C : don worry la...


C : ko jangan citer kat orang tau...ko sorang je taw mende ni,...
D : ko tak caya aku ke...jangan risau la...


D : ko jangan story kat orang lain taw...ni citer kita-kita je taw....
A : baik....


kalau rahsia...toksah dok cerita kat sesape...sebab bila dah cerita kat orang, dah tak jadi rahsia dah...aku citer kat ko sorang je taw.....bha makanya, sekelas tahu, sepejabat tahu, seluruh dunia tahu...haiyoooo

1 comment:

CikHaniBhulat said...

haha..baik xpyh pesan dekat org tu..dia sendiri yang sebar kan..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Labels

tentang saya =D

My photo
menulis apa sahaja yang saya suka...sekadar berkongsi apa yang saya rasa....