Wednesday, August 3, 2011

aku tak suka dia....

aku tak suka siti nur haliza...wah statement berani mati.....tak pe aku tau dia tak kisah...aku bukan benci tak minat je....

masa kecik-kecik dulu, aku tak cakap aku tak minat, aku cakap aku tak suka....macam kejam je kan, pastu auntie aku tanya, nape tak suka dia ? aku jawab...ntah....tak tahu kenapa....then auntie aku cakap, kalau tak tahu sebabnya, maknanya...aku dengki kat siti nur haliza....ok baiklah...hello, apekehal nye aku nak dengki kat dia...aku bukan artis pun.....pastu auntie aku cakap lagi, dah tu, kenapa boleh tak suka kat dia...???? mesti ada sebab kan.....



ok tu zaman aku kecik-kecik, budak-budak yang comel dan kiut...ok perasan....tapi sekarang bila difikirkan balik....nape aku tak suka dia ? takkan tak de reason...wajib ada.....pelik kalo tadek reason kan.....sebab dia tadek buat salah kat aku pun, kacau aku pun tak...kenal lagilah tak....tetiba aku tak suka dia plak...apakehenye kan.....dengki ke....??????


itu kisah aku dan artis....ni plak kisah kehidupan kita....kadang-kadang kita tak suka seseorang.....kenapa ? sebab perangai diakah ? sebab dia terlampau cantikkah ? sebab dia kayakah ? kita tak mampu nak jawab....sebab kita memang tak de jawapan untuk tak suka dia...tetiba je hati kita rasa kita tak suka dia...dan paling best.....kita tak pernah kenal dia pun, tiba-tiba kita dah benci tengok dia......pelik kan manusia ni....


sebenarnya......kadang-kadang.....tanpa kita sedar, kita cemburukan kelebihan orang....dan bila kita cemburu, kita mula tak suka dia, dan kita mula mencari keburukan orang tu....


okeylah nak stop kat sini.....
tak perlu kita nak benci orang sana sini....sebabnya sakit hati sendiri je, orang tu tatau pun kita benci dia bagai....

2 comments:

rel='nofollow'>syrupmasin said...

haha..jgn benci2 :D

rel='nofollow'>roq said...

siti nurhaliza best ar......XP

singgah2 la sini ye :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Labels

tentang saya =D

My photo
menulis apa sahaja yang saya suka...sekadar berkongsi apa yang saya rasa....