Monday, February 6, 2012

Di sebalik BUZZ.....=D

gambar cilok kat google...=D

Korang mesti pernah nampak kan mascot kat dalam gambar tu ??? mascot tu pun ada masa karnival maulidur Rasul baru-baru ni....dia datang jenguk aktiviti mewarna....tapi yang bestnya kan...orang kat dalam mascot tu orang yang aku kenal...aku namakan dia Nick okay....

dari jauh dah nampak dah mascot tu jalan tergedik-gedik ke arah booth program.....aku dah tergelak-gelak sebab tak sangka plak Nick boleh jadi mascot hari tu....sebab aku kenal Nick and tahu dia macam mana....lepas tu tetiba dia jadi mascot, memang rasa nak tergelak sangat.....dan dia sangat la comel tym jadi mascot tu.....

tetiba je dia jadi famous sebab ramai yang nak bergambar dengan dia...erk sebenarnya nak bergambar dengan mascot tu bukan dengan dia...bersemubunyi di sebalik wajah buzz la kiranya...haha.....padahal kalau tak jadi mascot tu, tadek la pulak orang yang nak bergambar....hahahaha....

gambar tu aku kutip kat facebook uncle uneh...dia la yang conduct bengkel mewarna...by the way..he is raja mewarna....memang cun la lukisan yang dia warna....pakai pensel warna je pun....=D

oklah nak stop kat sini....
entry nothing...juz untuk kenangan...hehe...=D

2 comments:

rel='nofollow'>YattAkasah said...

cik yatt tak prnh rpat2 ngan maskot..hehe

rel='nofollow'>uncle gedek said...

teringin nak dudok dalam mana-mana sarong maskot...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Labels

tentang saya =D

My photo
menulis apa sahaja yang saya suka...sekadar berkongsi apa yang saya rasa....