Thursday, July 12, 2012

ya ......maaf...saya silap.....

pernah berhadapan dengan orang yang sentiasa betul dak....?
dia salah pun dia tetap betul....
sebab konon-konon dia tu perfect la kan...
so dia tak kan buat salah la...
kalau ada kesilapan yang berlaku tu..
semua sebab kita...bukan sebab dia....




annoying ??? 
memang pun....
tapi bila jumpa orang macam ni mudah je....




kalau kita dipersalahkan....
iyakan aje...dan cakap...saya minta maaf.....
lepas tu mesti dia akan berleter sikit-sikit.....
iyakan aje...cakap ok baiklah....




kadang-kadang....depa marah sebab nak lepaskan perasaan....
so kalau itu cara yang terbaik yang depa boleh buat untuk merasa lega...
biarkanlah....tak luak pun....tak mati pun....
lepas tu depa tentu akan okey balik kan...




oklah nak stop kat sini...
layankan aje kemarahan mereka...kalau nak mempertahankan diri dengan orang yang macam ni buat penat aje...sebab mereka tetap akan menang...=p

4 comments:

rel='nofollow'>BERT said...

hmm betul tu.. sabar tu besar ganjarannya.. kalau di lawan manusia jenis macam ni alamtnya tak sudah ke mana la kan

rel='nofollow'>IntaNBerliaN said...

a'aa pnh jumpa gak org camni.. tp tu la.. mls nak layan.. :-)

rel='nofollow'>cik mun said...

kena sabar jelah..

rel='nofollow'>kaki bola said...

Ya, api jangan disembur dgn api kembali.nnt makin marak.bila dia api, kita wajib jadi air.senyum.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Labels

tentang saya =D

My photo
menulis apa sahaja yang saya suka...sekadar berkongsi apa yang saya rasa....