Thursday, March 7, 2013

air kotak coklat dan tiket balik kampung....

Assalamualaikum wbt....

Waalaikumussalam wbt....


kejadian ni berlaku tahun lepas....

bertempat di stesen bas....

masa tengah tunggu bas balik kampung......

rasa sangat dahaga, p beli air kotak chocolate.....

tiket bas dok kat tangan yang sama yang pegang air kotak tu.....


dah habis minum, nak pi buang kat tong sampah.....


sekali......



aku terbuang ngan tiket bas.......lepas tu aku intai la dalam tong tu...alamak ai dalam la jugak kan...


nak tak nak, aku terpaksa juga masukkan tangan aku dalam tong tu tuk amek tiket aku....

pastu ada sorang lelaki yang dok kat situ, tengok aku pelik...terus aku gtaw...hehe terbuang tiket.....

lelaki tu pun tolong sengetkan tong sampah tu supaya senang aku amek balik tiket aku....

ada la beberapa orang dok tengok aku dengan gaya kompius...haha...

aku wat pandai je, control chantek, blah dari situ...sengih-sengih...

10 comments:

rel='nofollow'>ANa Ahmad said...

hehe dasar ni ada sivik hhhihi :D

rel='nofollow'>Nurzakiah Hanum said...

sabar je la

rel='nofollow'>:: Mrs.Eady :: said...

alhamdulillah ade jugak yg sanggup menolong kan :)

rel='nofollow'>J.Syazwana said...

hahaha. ada member lagi lah. nak buang sampah terbuang kunci kereta sekali. hahaha. x pasal je kan

rel='nofollow'>Nana Liena said...

ahaha.kalau sya ada kat situ pun sya buat muka pelik..hehe...nasib perasan awal2 ada dlm bin tu..hehe

rel='nofollow'>Nurul Aini said...

Hahaha..termasuk tiket..nasib baik ada yang nak tolong. Saya suka air coklat tu..sedapnya.

rel='nofollow'>nuyui a.k.a miss YUI said...

pglmn tu..hihi..

rel='nofollow'>Mieza Jhaa K said...

Haha..terbolahs jugak adik ni..macam akak la..

rel='nofollow'>AyueJean AJ said...

Kehkehkeh..
Nasib ada orang tolong..
kalau tak mesti orang dah fikir lain.....

rel='nofollow'>Maria Menado~ said...

hahaha.. comel. terbuang sekali eh..

mesti org tu pelik. aihhh.. muka cun, pakai gojes.. tak kan cari makan kat tong tu kot. haha. gurau je..

kalo akak pon buat muke heran. ngeh ngeh.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Labels

tentang saya =D

My photo
menulis apa sahaja yang saya suka...sekadar berkongsi apa yang saya rasa....