Monday, March 4, 2013

ko dah cantik....

Assalamualaikum wbt....

Waalaikumussalam wbt....


Dulu, zaman muda remaja comel cute...aku ada satu tabiat yang buat adik-adik aku menyampah dengan aku....

Aku selalu masuk bilik depa, belek-belek cermin, pandang kat depa, then tanya....
"aku cantik dak ??" sambil senyum manis cam puteri dan mata pejam celik pejam celik....

gambar : google 

satu hari....

aku baru je ketuk pintu bilik depa.....dak masuk pun lagi....aku dah dengar depa jerit dari dalam bilik.....
"ko dah cantik......."

15 comments:

Nurzakiah Hanum said...

ooooooooooo

AyueJean AJ said...

Hahahhah..
Kantoi pulak... =P

Nana Liena said...

budak perempuan normal la..aahhaha..keluar pun kena bawa cermin..kan? hehe

:: Mrs.Eady :: said...

cantik!cantik!cantik! :)

Zamani Abe said...

haha.. jgn risau.. mmg dah cntik le tu ;)

J.Syazwana said...

hahahahaha ok ini kelakar.
kihkih

selalu jugak feeling2 sorang2 depan cermin ni. pastu tanya adik "aku dah kurus kan?"

hahahaha

J.Syazwana said...

hahahahaha ok ini kelakar.
kihkih

selalu jugak feeling2 sorang2 depan cermin ni. pastu tanya adik "aku dah kurus kan?"

hahahaha

Kesuma Angsana said...

ha ha ha lucu2

Sunah Sakura said...

hahahahah! tu laaa, tanya la lagi!

Cik Syida said...

adeh, dapat membayangkan macammana rupa adik-adik awak :)

Cik Syida said...

adeh, dapat membayangkan macammana rupa adik-adik awak :)

dayana yana said...

ha ha ha
kau memamng can......tik......

Nurul Aini said...

Hahaha..comel je..ko dah cantik!!!

Maria Menado~ said...

hahahaha.. YEKE ni.. nini. nini.. kelakar la..~

Mieza Jhaa K said...

Hahahaha..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Labels

tentang saya =D

My photo
menulis apa sahaja yang saya suka...sekadar berkongsi apa yang saya rasa....