Monday, March 4, 2013

ko dah cantik....

Assalamualaikum wbt....

Waalaikumussalam wbt....


Dulu, zaman muda remaja comel cute...aku ada satu tabiat yang buat adik-adik aku menyampah dengan aku....

Aku selalu masuk bilik depa, belek-belek cermin, pandang kat depa, then tanya....
"aku cantik dak ??" sambil senyum manis cam puteri dan mata pejam celik pejam celik....

gambar : google 

satu hari....

aku baru je ketuk pintu bilik depa.....dak masuk pun lagi....aku dah dengar depa jerit dari dalam bilik.....
"ko dah cantik......."

15 comments:

rel='nofollow'>Nurzakiah Hanum said...

ooooooooooo

rel='nofollow'>AyueJean AJ said...

Hahahhah..
Kantoi pulak... =P

rel='nofollow'>Nana Liena said...

budak perempuan normal la..aahhaha..keluar pun kena bawa cermin..kan? hehe

rel='nofollow'>:: Mrs.Eady :: said...

cantik!cantik!cantik! :)

rel='nofollow'>Zamani Abe said...

haha.. jgn risau.. mmg dah cntik le tu ;)

rel='nofollow'>J.Syazwana said...

hahahahaha ok ini kelakar.
kihkih

selalu jugak feeling2 sorang2 depan cermin ni. pastu tanya adik "aku dah kurus kan?"

hahahaha

rel='nofollow'>J.Syazwana said...

hahahahaha ok ini kelakar.
kihkih

selalu jugak feeling2 sorang2 depan cermin ni. pastu tanya adik "aku dah kurus kan?"

hahahaha

rel='nofollow'>Kesuma Angsana said...

ha ha ha lucu2

rel='nofollow'>Sunah Sakura said...

hahahahah! tu laaa, tanya la lagi!

rel='nofollow'>Cik Syida said...

adeh, dapat membayangkan macammana rupa adik-adik awak :)

rel='nofollow'>Cik Syida said...

adeh, dapat membayangkan macammana rupa adik-adik awak :)

rel='nofollow'>dayana yana said...

ha ha ha
kau memamng can......tik......

rel='nofollow'>Nurul Aini said...

Hahaha..comel je..ko dah cantik!!!

rel='nofollow'>Maria Menado~ said...

hahahaha.. YEKE ni.. nini. nini.. kelakar la..~

rel='nofollow'>Mieza Jhaa K said...

Hahahaha..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Labels

tentang saya =D

My photo
menulis apa sahaja yang saya suka...sekadar berkongsi apa yang saya rasa....