Thursday, March 14, 2013

new zealand Malaysia

Assalamualaikum wbt...

Waalaikumussalam wbt...


Tadi ada minta kawan-kawan teka tempat kan...






she is my fren....macam gambar tempek kan..hehe...

by the way...memang ni kat Mesilau Kundasang....


lebih terkenal dengan nama Desa Cattle.....atau pun Lembu New Zealand...jangan memain2 kat malayia pun ada scenery macam kat NZ kan....


tak banyak gambar aku simpan..maklumlah, ni gambar zaman belajar dulu...tatau mana lagi gambar selebihnya...



kalau nak tahu lagi detail....meh terjah blog ni...lagi banyak gambar n info menarik....jom bercuti !!!! (tetiba) hehe

7 comments:

Nurul Aini said...

waaah..cantiknya pemandangan..betul lah macam new zealand lah. hehe.

kai said...

wahhhh cantik nye tempat tu!!!
mesti sejuk kan ???

http://abgdude.com

Nurzakiah Hanum said...

salam jumaat yang indah
singgah pagi

nuyui a.k.a miss YUI said...

cntik ..

:: Mrs.Eady :: said...

best kannnn :)

Mrs Velentine said...

mesilau bah ni

Mimie Najib said...

sebijik macam NZ.. dgn lembu2 nya tu..hehehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Labels

tentang saya =D

My photo
menulis apa sahaja yang saya suka...sekadar berkongsi apa yang saya rasa....