Wednesday, October 2, 2013

rilek brader

Assalamualaikum wbt..

Waalaikumussalam wbt...


pada satu hari...
aku dan kawan aku....
bengang ngan someone....
sebab bengang, kami mintak kuar...
nak p makan konon...
padahal nak melepas geram...

dalam kete, kami asyik membebel-bebel aje..
meluahkan rasa tak puas hati...
sekali....terdengar lagu ni.....





aku dah gelak....
kawan aku tanya pasai pa...
aku jawab....kena aje lagu ni ngan kita....
kita tengah marah-marah campur geram ni sekali.....

Rilek brader brader rilex
Rilek brader brader rilex
Rilek brader brader rilex lah..
x2

Bila kau penat tengok komputer
Bosan dengan facebook dan twitter
Dia kata gitu dia tu kata gini
Rasa rasa macam nak maki

Jangan brader
Rilek..

Apabila kau sedang memandu
Tiba-tiba kereta belakang potong dengan laju
Aku tahu kau dah runsing
Ikut hati kau nak racing

Jangan brader
Rilek..

Rilek brader brader rilex
Rilek brader brader rilex
Rilek brader brader rilex lah..
x2

Bila girlfriend kau cabut lari
Cabut pulak dengan member kau lagi
Kalau nak diikutkan hati
Nak kau pukul sampai mati

Jangan brader
Rilek..

Bila isteri minta itu ini
Bising berleter berhari hari
Tapi duit gaji tak masuk lagi
Ikut hati kau nak kahwin lagi

Jangan brader
Rilek..

Rilek brader brader rilex
Rilek brader brader rilex
Rilek brader brader rilex lah..
x2

Jom kita lepak di tepi pantai
Duduk sambil bersantai santai
Mari kita tepok amai amai
Mari kita bermastautin di pulau ubin

Rilek brader brader rilex
Rilek brader brader rilex
Rilek brader brader rilex lah..
x5

aku cakap kat kawan aku...kena je lagu ni ngan kita...
kita tengah marah ni...dia suh rilekkkkk......



tok sah marah-marah.....nanti cepat tua.....
biarkan sahaja ia berlalu......erk boley ke....????


2 comments:

rel='nofollow'>Dylla Abas said...

x minat sgt lagu ni..tp lirik dia mmg sempoi kan :)

rel='nofollow'>Kai Ssi said...

lagu ni simple dan menghiburkan...
kalo rase marah2 tu layan lagu ni...
kompem ilang marah sikit...

http://abgdude.com/blog/2013/10/03/jalanjalan-hutan-bandar-jb/

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Labels

tentang saya =D

My photo
menulis apa sahaja yang saya suka...sekadar berkongsi apa yang saya rasa....