Sunday, November 2, 2014

pelamin simple tapi ohsem

assalamualaikum wbt

waalaikumussalam wbt...

aku dop berangan.....kalau pelamin diy aku ada lampu liplap kaler putih....
ohsem jugak kan....
kain aku kaler putih.....so cam ada sumthing yng lip lap lip lap gitu kat kain tu cantik kan...

eh eh....korang terbayang tak ni apa yang aku bayangkan ni...
ke aku je yang syok sendiri....

nah....macam dalam gambar ni....lawa kan.......

aku mesej dia....
habaq aku nak lampu lip lap lip lap cam ni.....

dia balas...eh pelik lah lampu lip lap macam nak raya aje....


ayoyoyoyo......raya pulakkkkk....
orang punya la kretip nak nampak cantik.....raya pulak katanya....

4 comments:

Z@i Z@mR33 said...

Simple

Nice

lawo

Cik Anis said...

BW sini pulak ^^
lama betul dh x BW hehe
Jom ke blog Cik ANis

zarulfarhana said...

hehhehe..bukan lip lap warna warni tue.. buat mcm pic kt atas tue.. lip lap wrna satu wrna ja.. xpon lip lap.. sekali kuar satu wrna sat kuar wrna lain lak..

lynndamya said...

Salam, hahaha kann letak lampu cmni pun lawa, sy ade tgk satu pelamin tu dia guna lampu2 warna kuning, so mmg efek mewah dan elegant gitu~ best2! hahah

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Labels

tentang saya =D

My photo
menulis apa sahaja yang saya suka...sekadar berkongsi apa yang saya rasa....