Monday, July 17, 2017

Lawatan ke library

Assalamualaikum wbt..

Saya suka berjalan-jalan. Tak perlu jauh pun, pergi giant pun dah ok. Haha. So, bila ada masa terluang ni...saya bawa yaya pergi library. Ni first time bawa dia ke library. Tak tahu la macam mana gayanya...



Pilih buku...pilih jer...bacanya tidak. Sebab dia sangat teruja datang ke sini...so kisahnya dia merayap di setiap rak buku kat ruangan kanak-kanak tu...

Buku ni...saya yang suka...so saya ajak dia tengok sekali sebab ada gambar 3d..sempat la layan satu buku ni jer...

Ni aktiviti yang di jalankan di sini...ada music chair tapi dah lepas...lahai..ruginya....haha...ok fine saya yang terlebih teruja....nanti untuk aktiviti seterusnya kita cuba join...

Sambil sambil ikut yaya pusing rak, terjumpa buku ni.

Wah sempoi tajuk dia kan...memang saya terus ambil la...ter ber kenan okay...

Isi kandungannya pun best.

Sempoi ajer...tapi saya tak pinjam pun...saya belek belek sambil main aucak dengan yaya disebalik rak tu..haha...





Dulu masa saya bawa sepupu saya datang sini ada sebuah rumah untuk kanak-kanak, tapi masa saya pergi tadi rumah tu dah tak de....

At least kalau ada rumah tu seronok juga kanak kanak datang kan...sambil main sambil baca buku...gitu....

Lepas ni, inshaAllah kena bawa yaya lagi supaya dia fall in love with books and library =) 




7 comments:

rel='nofollow'>PeRdU cINta said...

Kalau kerap di bawa...insyaAllah Yaya suka dengan buku...

Anonymous said...

putih melepaknya si comel tuuu
bagus dia rajin membaca ye

rel='nofollow'>Nor Azimah Ali said...

Aktiviti yg bagus, bagus2x, teruskan.

rel='nofollow'>I am LZ said...

It's okay kalau Yaya tak minat baca tapi selalu dorong dia, baca utk dia.. in shaa Allah dia akan biasa dengan membaca..

Comel si Yaya.. 😊

rel='nofollow'>Sha Mohamed said...

Library kat mana nie.. Minat membaca nie kena pupuk dari kecil baru melekat.. Hehehe

rel='nofollow'>mamapp said...

Library mana? Byk buku menarik. Baguslah pupuk minat membaca pada anak seawall usia. Comel yaya

rel='nofollow'>Cici said...

tak pernah bawak kids prgi library lagi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Labels

tentang saya =D

My photo
menulis apa sahaja yang saya suka...sekadar berkongsi apa yang saya rasa....