Tuesday, April 19, 2011

saya cantek... =D


dah lama tak berjogging...lalu, tengah hari, waktu matahari tegak di atas kepala, tetiba aku terpaksa berjogging kan...baiklah...terima dengan penuh senyuman...hahaha...

tadik, aku p umah uncle aku, pinjam motor adik aku je, maklumlah...aku mana de papew...miskin je kan.. =( pastu aku tengok minyak motor, nape meter dia ta naik...rosak kot...atau pun minyak da nak abis..selambew je aku tak isi...tapew da nak balik kan...sib bek sempat...

ok, petang tu, adik aku yang last tu, tetiba je nak pakai motor tu, padahal selama ni dia pakai honda, pastu aku cakap la, aku nak pakai...okey...dia letak kunci kriss n amik balik kunci motor honda....

aku nak g bandar kt ekceli...pastu mak aku cakap, meh la p umah tok aku sekali...tok aku dok kat bandar...kitowang ni dok kat kg...pelik kan...kalo raya kitowang ta balik kg, kitowang balik bandar...=P

around 3 kot, aku gerak ngan mak aku p umah tok aku...pastu tetiba aku rasa motor cam slow je...aku slumber je cakap..alamak minyak tadek....siyesli, memang aku ta pernah ada experience cam tuh....sebab minyak memang ta pernah kurang...kalu kurang pon kompom isi ah, takut abis kan...tapi arini tah camana tah...memang nak suh aku jogging dengan motor kan...tu la aku leh slumber popeye je tuh....

finally, motor tu mati kat pasar bukit besar....aku cakap kat mak aku, mi tunggu kat bawah pokok ni lah, orang p isi minyak...seb baik da tak jauh petronas...maka dengan bersemangat waja aku menyorong motor tu menuju ke petronas...dan tiba2 aku rasa aku sangat chantek sebab suma orang dok tengok aku sorong motor...haha...nasib baik aku sorong motor kriss....cuba kalo aku sorong motor ni....
kalau motor ni....yang kena sorong....hilang macho aku.... =p


2 comments:

rel='nofollow'>miss pinkybarbie said...

hahahaha..baekla..sgt la macho...tula..makanyer....kalau da namenyer meminjam tu..reti2 la berbudi balek yer..isi minyak tu penuh2..hahahaha....

rel='nofollow'>nini said...

ouch kena atas batang hidungku....memang jarang la isi minyak kalo guna motor or kete...datz y selalu kena marah..n masa tu tunjuk muka paling santek =D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Labels

tentang saya =D

My photo
menulis apa sahaja yang saya suka...sekadar berkongsi apa yang saya rasa....