Sunday, April 17, 2011

GUNUNG KINABALU - impian

masa sekolah dulu...ada group mendaki gunung kinabalu...sorang ahli group tu, best friend aku..aku panggil dia mav...nama tu lekat sampai sekarang....haha...

aku sibuk nak ikut dorang g mount kinabalu...tapi dengan penuh kejamnya, dia hanya senyum sinis kat aku...mentang2 lah aku ni perempuan kan, so dia cakap aku tak layak ikut...ok fine!!!! aku cakap satu hari nanti, aku akan panjat gunung everest....punyalah aku berlagak gila nak mati sebab aku bengang dia pandang rendah kat aku....hahaha...

erk...lepas aku google and terjumpa gambar ni..aku sekarang sedang berfikir...aku nak teruskan niat nak daki gunung everest ke tak...hahaha....erk...mungkin aku akan pergi...dalam mimpi.... =D

lepas SPM aku dapat peluang sambung belajar kat Sabah...wallah...dalam otak aku satu je...mount kinabalu...dan malam before aku bertolak ke Sabah, sempat aku jumpa ngan Mav...buat kali terakhir konon....lalalalala....pastu dengan penuh berlagaknya aku cakap aku akan naik gunung kinabalu n gambar tu aku akan frame dan besarkan dan tentunya akan aku tayang kat dia dengan penuh bangga campur berlagak...sebab aku taw dia tak sampai puncak pun...haha...tapi sempatlah share serba sedikit pengalaman dia naik gunung kinabalu walaupun tak sampai puncak... =P (untuk ke sekian kalinya aku berlagak lagi... )


TBC

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Labels

tentang saya =D

My photo
menulis apa sahaja yang saya suka...sekadar berkongsi apa yang saya rasa....