Monday, April 4, 2011

jom holiday.....=P

da seronok da...sebab dapat g Taman Negara...tempat yang memang nak sangat2 pergi...
pernah nak practical kat sini, tapi disebabkan, anak mak kan, tak kena bagi, so memang tak dapat le..huhu ;(

okey back to story...panjang ceritanya....nak jugak cerita panjang2...tak kira...sebab excited kan....okey, khamis malam tu, aku tetiba je dijemput dinner oleh pengerusi kelab aku..haish...tetiba je kan, so on je la...orang jemput makan, kita p je la...tayah pk panjang...memandangkan aku kat puncak alam, n dinner tu kompom ah malam, pastu opkos kena stay kat Shah Alam...camana nak balik Puncak Alam...mana de bas da tengah2 malam kan...

so mesej member kat Shah Alam siap2, cakap nak tumpang tido bilik dia..dia on je..sebab bilik dia bilik aku..hahaha...kalau de papew aktiviti kat Shah Alam memang bilik dia akan dijadikan tempat menginap..oh thanx my fren...

ak pon dengan chanteknya la..chantek ke ? ala2 nak gi hotel la kan...tadekla chantek biasa je, baju kurung je aku bantai, ngan handbag..tu pown pinjam member sebab ak tadek handbeg kecik..hanbeg ak sume gabak besar...haha..boley isi elephant...;p

pastu da kat bus stop, member yg aku nak tumpang bilik tu call...p aku tak sempat nak jawab...pastu aku kal la balik kan, then dia ajak p pahang....pastu aku nak cakap aku tadek duit p segan sebab ramai org kat situ..hahaha...pastu tetiba dia cakap nak ajak p Taman Negara Pahang. Under persatuan dorang..kiranya aku orang luar ah...penyibuk je....aku pun apa lagi, dengar je Taman Negara, terus je on....hahaha...tengok jam sat...ok sempat kot...terus lari balik kolej, sib bek la dekat kan....daripada yang santek2 nak pi dinner kat hotel terus jd ntah papew, ngan beg baju n beg galas...campur handbeg...baiklah...

seb bek, baju sume da basuh...sebab last week ada kem...so banyak baju kotor...pastu sume baju tu berjemur lagi...terus je aku sumbat..ups...buruk rupanya kalo dibukak beg yang penuh dengan baju kena sumbat tu...c malu as a girl je ;p

ops...jap....online test marketing...lom wat....pk pk pk...ok, capai je buku marketing tu n bawak sekali...malam ni wat test kat bilik kawan aku...memang betul2 semangat nak p Taman Negara ni...ok seb baik paham...bila sebut Taman Negara, tangan pon laju je capai sport shoes..seb baik...hehehe....

TBC...=P

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Labels

tentang saya =D

My photo
menulis apa sahaja yang saya suka...sekadar berkongsi apa yang saya rasa....