Monday, June 27, 2011

Header free untuk kawan-kawan

cian blog aku nih, tadek header....erm...tak sempat nak wat...dulu ada adobe photoshop, tak reti pon leh godek-godek...laptop ni tadek la plak...=(

pastu ada plak yang offer kan...haish sape tamo...menda free tu...sape2 nak, meh meh kita pakat request....sementara ms Amalina ngah rajin nak buatkan....=D sape2 nak leh click sini k..=D


amalina, kalau boleh, saya nak yang transparent punya...hihi...=D
dalam header tu nak tulis...bila jemariku menari
erm gambar......tak kisah la...nak letak gambar jari dan keyboard pun boleh kot...haha

rasanya tu je kot.....

sebelum stop....nak saya tq buat amalina kerana sudi buka tawaran ni...=D

1 comment:

.M.E.A.S.M.Y.S.E.L.F. said...

dah ciap cik nini..

http://ceitatentangkita.blogspot.com/2011/06/uke-siap-header-untuk-cik-bila-jari.html

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Labels

tentang saya =D

My photo
menulis apa sahaja yang saya suka...sekadar berkongsi apa yang saya rasa....