Monday, June 27, 2011

ROTI BULLU.../ ROTI BERBULU

okeh....ni cerita daripada Ella....(bukan nama sebenar)


tym tu aku dah balik dah. masa tu around 9 pm kot....tetiba ada customer tanya....
roti bullu ada dop ? hok letop mayonis dalam dia. dia tanya kat abang lan. abang lan cakap, arini tadop...
tapi si ella yang tengah dok packing roti ni dah bantai gelak awal-awal dah dengan soalan tu


tym dia story kat aku pun, aku dah bantai gelak dulu dah...roti bullu....apa ke buruk beno bunyinya tuh...haish
ekceli dia carik roti ni...

nama roti ni chicken floss okey...bukan roti bullu atau roti berbulu....hadoi....


ok nak stop sini dulu...tapi kan ada sumething nak cakap...

kekadang kan, kita siyes ni...betul.....tapi orang leh bantai gelak kat kita....bukan gelak sikit-sikit...gelak nak pecah perut lak tu....erm...

4 comments:

suha said...

hahaha memang lawok (^_^)

bunga said...

hahahahha....aduh..comel jer..hehee

nini said...

suha : tapi budak laki yang tanya tu, muka siyes...tadek niat nak wat lawok kot..haha

bunga : erk...comel ke bunga....cam pelik je nama yang dia bagi...hehe

Azreen Shafila Abdullah said...

hahahaha lawakkkk.. btw,bez lah roti tu :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Labels

tentang saya =D

My photo
menulis apa sahaja yang saya suka...sekadar berkongsi apa yang saya rasa....