Wednesday, June 29, 2011

header free...sape mau ?????

yeay....hari ni dapat header baru...tapi tak leh nak tukaq la plak...bila tekan edit dia tak gerak...aish dengki tol...ngah semangat2 ni, tak leh guna lak skang....erm....

nak say thanks a lot kat AMALINA sebab sudi buatkan header tuk blog saya....blog ni tadek header pun...sedey je....suka sangat ngan header tu sebab ada budak pompuan comel...dia cam taw je apa yang saya nak...dan suka...=DDD

btw...sesape yang jeles ngan saya, nak jugak....sila click SINI k...miss amalina boleh wat kan tuk u all sekali...
=D

kadang2 kita tak mampu nak bagi duit kat orang....tapi kita still boleh tambah pahala guna skill yang kita ada...=D

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Labels

tentang saya =D

My photo
menulis apa sahaja yang saya suka...sekadar berkongsi apa yang saya rasa....