Wednesday, June 29, 2011

kita yang menentukan....


Kita boleh memilih untuk begini.....


atau begini.....


kalau kita memilih untuk senyum macam gambar pertama.....sebenarnya kita dah menceriakan hari kita dan hari orang lain juga....tapi...kenapa ada antara kita yang memilih untuk masam macam gambar kedua....


ada antara mereka yang berkata begini...
muka saya memang cam ni....(masam)
erk..ok baiklah....
tapi boleh je nak ubah....
acu cuba try teh senyum gok skekkkk....cam ni
ho...kan comel tu....=D


nak bersedekah, tak semestinya kena guna duit....senyum pun dah cukup....=D

2 comments:

NuSaNa NoSa 91 said...

senyumlah walau kita ada mslh sbb tu akan meringankan beban kita.. ^_^

nini said...

betullll2....paling penting, bila senyum kita makin lawa...hehe =p

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Labels

tentang saya =D

My photo
menulis apa sahaja yang saya suka...sekadar berkongsi apa yang saya rasa....