Thursday, July 14, 2011

lelaki lagi terer dari pompuan okeh.....

teringat lak zaman budak-budak dulu...zaman-zaman pergi kem bagai....
ada satu kem nih, kem untuk bebudak spm....
nama kem lupa, tapi kem ni kat ayer lanas, kelantan....anjuran telekom....

biasalah kalau dah penceramah tu...nak naikkan semangat, nak dapat kan respond....suka compare lelaki ngan perempuan.....puji perempuan lebih-lebih...perempuan lagi pandai....buktinya...perempuan berlambak kat u...lelaki ? kat pusat pemulihan je.....oh maafkan saya wahai lelaki-lelaki budiman...bukan kamu, sebab saya taw kamu pun hebat.....=D

penceramah interview la sorang peserta kat situ....
penceramah : sape nama awak ?
peserta : daniel hakim (ok nama aku reka sebab aku da lupa nama boy tu =p)
penceramah : kat sekolah awak sape yang biasa dapat no 1...lelaki ke perempuan ?
peserta : lelaki
penceramah : wow.....lelaki.......(peserta lelaki kat dewan dah bertepuk tangan da...bangga la tuh....) okey...no 2 ?
peserta : lelaki jugak.
penceramah : wah hebat ni...lelaki memonopoli...jarang kita jumpa...biasanya perempuan yang dok no 1...ok...ok....no 3 ?
peserta : lelaki....
penceramah : wah...memang hebat sekolah kamu....sekolah apa ye ? (kagum dan ingin tahu )
peserta : sekolah maahad lelaki xxxx....

10 comments:

rel='nofollow'>azam said...

wah....lelaki memang hebat....hehehe

rel='nofollow'>lia AKA milo said...

hahahah..ces~..patutlah laki semua..hahahaha

rel='nofollow'>WuMing said...

Memang dah agak dah... Tapi ada juga laki dapat nombor 1 di sekolah campur tauu...cuma kureng...

rel='nofollow'>muz said...

betul lelaki memang hebat...hahah

sengal entry ne...i like...haha

Segmen : Gadget Kesayanganku

rel='nofollow'>Rafidah Farhana said...

laaaa.. maahad lelakiiiii..

rel='nofollow'>Nurul Wahidah said...

haha.. tp sbnarnye laki mmg hbat..^^

rel='nofollow'>Cik Bell said...

hahahaha..kelakar la nini..sepatOtnya kan..penceramah tu ken tye skolah dlu..

rel='nofollow'>nini said...

ye ye...baiklah...lelaki memang hebat...kan korang....=p

rel='nofollow'>nuRuL haNis said...

chet! sengal2 pun best. kikiki!

rel='nofollow'>nuRuL haNis said...

chet! sengal2 pun best. kikiki!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Labels

tentang saya =D

My photo
menulis apa sahaja yang saya suka...sekadar berkongsi apa yang saya rasa....