Wednesday, July 13, 2011

tukar minyak itam....depan ke belakang ?

for the first tym tukar minyak itam...
mana nak taw...tupun sebab abah suruh
pg je la dengan muka innocent kat kedai motor...
pastu gtaw kat tokey kedai tu nak tukaq minyak itam...
pastu tokey tu cakap kat pekerja dia..
na...ni kerja ko....p la buat....(sambil tunjuk tangan ke arah motor aku...)
pastu budak tu, datang kat depan aku
then tanya....
depan ke belakang ?
ok aku blur...ada depan ngan belakang gak eh tukar minyak itam...
pastu aku diam....
tokey tu pun cakap balik....tukar minyak itam la
yang ko pi tanya depan ke belakang tu wat pe....
hadoi.....

3 comments:

shafiqabdshukor said...

agaknye die dgr mcm tukar tayar kot..
hehehehehe.....
selamat tau kan...
hehehehe

Cik Bell said...

hahahhahaa..
kelako btOl..
hempuk je la pkerja tu dgn motor..
tukar minyak pun ada dpan blakg ke?hua3x

nini said...

syafiqa : haah...dia ingat tayar bocor...

cik bell : hehehe...ekceli saya pun tataw la...hahaha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Labels

tentang saya =D

My photo
menulis apa sahaja yang saya suka...sekadar berkongsi apa yang saya rasa....