Tuesday, September 6, 2011

new blogger interface

blog makin canggih.....
ada yang baruuuuu punya....
aku pernah try guna new blogger interface gak....
tapi kejap je la...
aku rasa pening kepala pakai yang baru...
bingung pun ada...
hahahaha.....
finally aku tukaq balik p yang lama punya...
tamo la tukaq baru....
tapi lama-lama...
mesti biasa juga kan....

sama gak cam manusia ni....
perangai buruk dan biasa dalam diri...
rasa cam lain...
padahal....tak biasa....
kekadang kena gak la pk balik...
kena biasakan yang betul....
bukan biasakan yang salah....
sampai rasa pelik bila buat benda betul....
erk ada kena mengena dengan blogger interface ke...
haha...
tak pe....boleh pk sendiri kan...=p


oklah nak stop kat sini dulu...
kekadang mungkin kita nampak tak de kena mengena....tapi sebenarnya....=p

4 comments:

fierul said...

hehe . btol tuh :)

ShErA said...

that's right... apapun, blogger interface yang baru ni memang pening... shera prefer yang lama...

aku said...

penah jugak nk try..tp cam mls lak..better stick dgn yg lama..hihi

Aku Si Pujangga said...

aah pujangga pun confius bile pkai yg baru.. nak biasakan xde mase lak.. huhu..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Labels

tentang saya =D

My photo
menulis apa sahaja yang saya suka...sekadar berkongsi apa yang saya rasa....