Saturday, September 24, 2011

sorry le wak....sengaja la...=p

ye lah....aku admit...memang aku suka membebel....tetttttt....
dalam kedai tu, kalo tak puas ati je....terus je....sound direct...
ni sape la ni....letak sayur kat sini...tak simpan balik....
ni sape la nih, minum air tak cuci gelas ni...
ni bla bla bla.....
then pagi tadi....tetiba je mulut aku ringan berleter lagi....
ni sape la  ni bla bla bla....


tetiba terus je....
nini...maaf yer....tadi alia yang buat...
terus aku terdiam....
hehe


so...
apa yang aku nak cakap ?
simple je....
bila buat salah. cepat-cepat la minta maaf...
sebab maaf tu boleh lembutkan hati yang sedang marah.....
dan maaf itu juga boleh menghampuskan dendam...
juga....maaf itulah....yang membuatkan kita lebih tenang.....


oklah nak stop kat sini.....
selalu minta maaf, tapi lepas tu buat balik....erk cemana tu......

4 comments:

Lia Lomi said...

hahahaha.. ada juga orang dah minx maaf tapi buat lagi.. tapi bila dengar org minta maaf, sejuk hati.

adan said...

yup.. kadang tu ada jugak yg tak sedar2 diri untum memohon maaf.. tambah sakit hati dibuatnya..

aku said...

sng rupeyer nk lmbutkan ati ko ni...hehe

JIJI YU said...

miahaha..mmbebel je kejenya

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Labels

tentang saya =D

My photo
menulis apa sahaja yang saya suka...sekadar berkongsi apa yang saya rasa....