Sunday, October 2, 2011

bini-biniku gangster......comel sangatttttt.....=p

da lama tak masuk panggung....
tapi, tadik dapat chance....
bila lagik kan...
alang-alang p amik adik kat dungun...
terus je lajak sampai mesra mall...
n tengok citer 
bini-biniku gangster....


bagi aku....overall.....best la...
sebab boleh buat aku ketawa...
release la kiranya...
sesuai la tuk orang-orang yang nak kurangkan tensen....=p



pastu, yana and shaheizy sam...
sangatlah comel...
kiut je...
ada mesej tersendiri....
kalau betul-betul perati la....
cam perli politik negara pun ada kot...
upsss...sorry....


pastu.....
yang aku cam sedikit unik....
kalo nak tengok pompuan masuk panggung...
kat mesra mall ni ramai yang lagu tuh....
kalo kat luar....bila pakai baju kurung nak p panggung...
cam ada je mara-mata yang tengok cam pakaian tu pelik...
hahahahaha....


oklah nak stop kat sini...
yeah, sekali lagi........diz entry is nothing...=p saje je nak pomote bini-biniku gangster...=p

3 comments:

rel='nofollow'>Unknown said...

mara-mata?^^

rel='nofollow'>Memory said...

ramai kata citer ni best tapi tak sempat nak tengok lagi

Anonymous said...

bila part tengok aksi lawan,macam best tapi bila tengok aksi manja suami isteri,adess.malas la pulak nak tengok.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Labels

tentang saya =D

My photo
menulis apa sahaja yang saya suka...sekadar berkongsi apa yang saya rasa....