Monday, October 3, 2011

mesej dia lagi....(4)

entry ini berkaitan.....
entry 1
entry 2
entry 3


dia da abis outstation....
da balik kampung dia sendiri....
da lama tak nampak dia...
lepak-lepak tempat aku.....
lama jugak tak terima mesej dari dia....
tapi...
baru-baru ni...
ada dapat mesej....




mesej dia...
lebih kurang cam ni....
'aku rindu kak lin....era ada la jugak rindu....kat ko...tak'
argh...perlu ke dia mesej aku beritau dia rindu kat kak lin...
aku tamo amik tahu pun...
tapi layankan je...
sejak akhir-akhir ni...
dia selalu mesej aku...
gtaw rindu kat kak lin.....




aku rasa dia salah nombor kot....
sepatutnya dia mesej kak lin, bukan aku....
tapi tu la...
still dia mesej aku dengan benda-benda tu....




persoalannya....
perlu ke dia nak mesej aku gtaw benda-benda tu...
atau sebenarnya dia nak gtaw aku dia rindu aku tapi dia malu...
hahahahahahaha






ok...nak stop kat sini...
entry ni hanyalah kenangan untuk aku....

3 comments:

azam said...

hehehe...terima je lah

KUKUMALU said...

dia nk suh ckp ko rindu dia lettew...lalalalala~

nini said...

azam : tak le da ada orang lain..haha

kukumalu : memang le tak...haha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Labels

tentang saya =D

My photo
menulis apa sahaja yang saya suka...sekadar berkongsi apa yang saya rasa....