Wednesday, October 26, 2011

pscyho dan terus psycho....

ingat tak kisah aku jadi stalker terhebat....hahaha....baca semua status seseorang di wall dia...wah terbaik...ye lah alang-alang dia dok ngata kat aku, terus aku p check semua wall dia....ada la dua tiga yang tertuju pada aku....ahahhahaha....

sentap ? opkos....but then bila pk balik.....nothing la...bak kata sorang kawan...alah biasalah tu, kalau kita suruh orang buat kerja memang la dia tak suka kita....lepas tu kalau dia tak buat, kita yang kena...haish tu yang tak tahan tu.....kita yang kena...haiyoooopppp.....dia tak tahu semua tu....


aku jenis yang suka luah kat orang, so tadek la nak rasa sakit ati ke terbeban ke ape.....pastu dok story mory plak kat blog, so kira aku sihat walafiat lah daripada masalah kemurungan ke apa....haha.....


ada orang suggest kat aku, suh p jumpa budak tu n tanya terus...apa yang tak puas hati ngan aku....kalau tak puas hati cakap....gtaw terang-terang...tak yah nak cakap belakang ke apa......


tapi for me...aku takkan buat macam tu...aku akan diamkan je....seolah-olah aku tataw apa-apa....act like nothing happen between us.....hahahahha....lepas tu siap lah dia...aku suruh dia buat benda-benda yang dia tak suka...ahahahhaha....mop lantai ke, buat sandwich banyak-banyak, lap rak display, suruh timbang plastik, kira straw bagai...kehkehkeh.....hehehehe....aku suruh dia, takkan la aku nak goyang kaki act as the boss....aku akan wat keje gak, tapi aku wat mende yang ringan-ringan je...ahahaha.....


kalau dia nak marah gak...marah lah...teruskan marah dia tu.....selagi dia marah, selagi tu aku akan suruh dia buat benda-benda yang dia tak suka tu...hahahaha.....tadi stalk dia punya fb, tapi tadek status tuk aku...aish macam rindu plak status mengarut tu semua...hahahhaa...


oklah nak stop kat sini dulu....
best gak psyho orang ni kan...ahahahhaha....=p nampak aku cool je...haha





No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Labels

tentang saya =D

My photo
menulis apa sahaja yang saya suka...sekadar berkongsi apa yang saya rasa....