Monday, December 19, 2011

kak long oh kak long

aku rasa macam tak selesa sangat bila dia ada....
aku rasa macam diperhatikan...
yeah...dia kak long, opkos la perati je ape anak buah buat ye dak...
tapi aku tak selesa....


aku tak macam budak berdua yang selamba...
kalu tempat aku, bebudak cenggitu, orang panggil tak makan saman....
dia tak amik port pun orang cakap apa....
perangai dorang tetap sama...
hahahha
selamba je....



aku tak reti nak berbual dengan kak long...
tak pandai nak layan dia...
tak pandai pura-pura senyum ketawa hepi bila dia ada....



ntahlah, aku pun tak paham...
nape aku rasa tak suka dia...
bila aku pk balik, dia tadek wat salah pape pun dengan aku....
sepatutnya aku berterima kasih kat dia, sebab sudi amik aku kerja kat situ...
tapi tu lah, sekarang ni aku rasa sangat-sangat tak selesa berhadapan dengan dia....
puas pujuk diri sendiri....
ntahlah....



mungkin aku banyak dengar cerita buruk pasal dia kot...
padahal.....standard la bos cenggitu ye dak...
haha...

oklah nak stop kat sini...
sebab tu Islam melarag kita mengumpat....sebab kekadang tanpa kita sedar, kita pun termakan dengan cerita2 buruk tentang seseorang padahal kita tadek masalah pun dengan dia...erm

2 comments:

rel='nofollow'>bukan retis said...

suka ayat yg last tu...tul2,kdg2 sebab mulut org len kita benci org tu..padahal dia tak buat salah kat kita pun..huhu

rel='nofollow'>cik ika said...

btol uh..pasal mulut org je sume nk pndg serong kt org iuh..
ika da alami da..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Labels

tentang saya =D

My photo
menulis apa sahaja yang saya suka...sekadar berkongsi apa yang saya rasa....