Tuesday, January 24, 2012

alahai hatiiiiii.....

kadang-kadang kita rasa sakit hati...kecik ati ngan sumone....
tapi perasaan tu kita sorang je rasa.....
'sumone' yang kita kecik ati tu selamba derk je....
bukan pe, sebab dia tataw pun kita kecik ati kat dia.....
penat je kita sakit ati sorang-sorang kan....
hahhaha....
sebab tu....kekadang tu, tak perlu la nak sensitip sangat....
penat kecik ati sendiri.... =p






oklah short entry di pagi hari....
kita je yang dapat sejukkan ati sendiri sebab kita lebih tau diri kita...=D

9 comments:

aReLaN said...

sabar k.tapi kan,nak gitau yang nini kena tag.hehehe

http://noruazuran.blogspot.com/2012/01/kena-tag-lagi.html

Azlan Hasan said...

hehehe..kecik ati tu cammana ek??bila hati jadi kecik ek..cammana nak tengok hati tu??xnampak pun..hehehe :P

Regards,
-Strider-

MeeRole said...

Xpyah kecik2 ati sngatlah..x coollah..

dhiera said...

kecik ati dengan seseorang ke nini?

kai said...

sbb dia x merasa ape yang kite rase...
tu yang wat derk je...
nk je kite tangankan...
tapi x sampai hati laks..

=Jom Join!=
http://www.kaiakihiro.blogspot.com/2012/01/kenapa-kai-akihiro-kene-kasi-saya.html

Teenager Housemaid said...

samalah kita.. :( huhu

THE LEKAT LEKIT STORY said...

jadi.. kena pujuk diri sendiri & buat mcm biasa spya hati yg kecik tu x bertambah kecik. kekekeke

biela bell said...

Just be cool and calm :)

Cik Yatt said...

haa..kcik hati ngan sape nie??

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Labels

tentang saya =D

My photo
menulis apa sahaja yang saya suka...sekadar berkongsi apa yang saya rasa....