Wednesday, March 14, 2012

The Lorax

11 mac 2012...
Kak Sara tak sihat....dia balik rumah dulu...aku yang datang dengan Kak Sara ni tatau la nak balik dengan apa.....last sekali aku cakap, Kak Sara jangan risau, nanti Nini setel....

finally, aku balik dengan motor Man....sebelum balik, Kak Zet ajak aku tengok wayang kat Mesra Mall...aku layankan aje...tapi tadek citer best plak...citer John Carter yang Kak Zet beria nak tengok pon lewat sangat...finally kami juz tengok cerita The Lorax...

hm...bolehlah....at first cerita ni agak bosan...tapi aku layankan aje la....last-last kira okey la....kisah yang penuh dengan nilai-nilai murni...hahaha....

sebelum balik aku solat dulu...then lepas solat tetiba je aku tengok Kak Zet...n tanya dia...bila dia last kat STAR....dia cakap 13...okey baikla...maksudnya lagi 2 hari....patutlah dia beria nak ajak kami tengok wayang.....tapi tu la duit tak masuk lagi, so plan hanya tinggal plan.....

dan tetiba aku rasa sedih.....sebab dia kawan aku yang paling rapat masa kat STAR ni....kami selalu sama-sama....dan aku plan something for her....

oklah....TBC....
entry ni hanya untuk kenangan aku waktu akan datang....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Labels

tentang saya =D

My photo
menulis apa sahaja yang saya suka...sekadar berkongsi apa yang saya rasa....