Wednesday, October 10, 2012

aku tak kreatif la....=(

Assalamualaikum wbt, 


cantik kan kad-kad di atas....
creative....
kita pun boleh buat sendiri kad-kad macam ni...
sebab kita pun kreatif..
ala bukan susah pun....ada bahan kita boleh buat lagi baik dari ni...
kan....kan....kan....
lagipun kita kreatif jugak....

aku tau...mesti ada yang cakap depa tak kreatif....
dari kecik aku dilahirkan memang tak kreatif...
tak reti la benda-benda kiut cam ni...
sebab memang tak kreatif....

penipu besar....
dik...kak...kita dilahirkan dengan otak kiri dan otak kanan....
otak kanan tu otak kreatif.....
so kalau u all ada otak kanan tu...
maknanya u all pun kreatif okay....

bukan tak kreatif....tapi malas je...=p


oklah nak stop kat sini dulu....
orang yang tak kreatif tu maksudnya dia tak de otak kanan....erk...=p

3 comments:

nana kamarul said...

Practice makes perfect! Anyw, comel gile kad tu semua. Heheeee :D

Dhiera nadhirah said...

pernah teringin nak belajar buat ni tapi malas~

Dhiera nadhirah said...

pernah teringin nak belajar buat ni tapi malas~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Labels

tentang saya =D

My photo
menulis apa sahaja yang saya suka...sekadar berkongsi apa yang saya rasa....