Tuesday, January 22, 2013

KEJAYAAN hak milik siapa ????

Assalamualaikum wbt.....


You can accomplish virtually any goal you set for yourself, as long as the goal is clear and you persist long enough.---- Brian Tracy 


Bila tengok orang berjaya kita cemburu...kadang2 kita cakap, alah dia dah kaya boleh lah dia buat macam tu macam ni gitu gini.....
tapi....kita tak pernah tahu bagaimana dan apa yang dia dah lalui untuk sampai ke tahap BERJAYA  dia sekarang.....

KEJAYAAN tu hak milik semua orang yang NAK dan BERTINDAK....!!!! 

1 comment:

rel='nofollow'>iyka zulaika said...

comel je arrow tu. halangan banyak sangat tuyg bersimpul. hihi :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Labels

tentang saya =D

My photo
menulis apa sahaja yang saya suka...sekadar berkongsi apa yang saya rasa....