Wednesday, March 20, 2013

dia dan egonya

Assalamualaikum wbt....

Waalaikumussalam wbt...


dapat mesej daripada dia....

dia : awak, saya p jpj pagi esok....awak kerja kul berapa ?
aku : pagi. saya masuk kul 9.
dia : taleh masuk lewat ke ? ingat nak ajak awak p jpj sekali....
aku : sat saya mesej bos ek...
dia : ok....

----------------------

aku : bos tak balas lagi mesej saya...awak nak jumpa saya ke ?
dia : tak lah...saja je ajak awak p jpj sekali....
aku : ego sungguh...
dia : ego pe ?
aku : nak jumpa cakap ajelah nak jumpa. bos saya cakap ok masuk lewat esok...
dia : hehe..memang nak jumpa awak lah, sambil p jpj.....

12 comments:

Nurzakiah Hanum said...

:) macam2

AyueJean AJ said...

Malu tapi mahu...
hehhheheh..

Rasp said...

shy shy cat lakkkkk....

babYpose said...

haha sweet :)

deno said...

ego.. hihi... tp kadang2 ego tu nampak sweet^^

Nelly Strange said...

sabar je la . hehehe

nea lopah said...

hehehe...mmg ego!

lizz said...

malu ke ego ni...hehe

Cik Mun said...

hahaha..comel..

aniswany said...

hihi..suweet je ;)

Mrs Velentine said...

hoho sweet..bukan egolah tapi malu

Nana Liena said...

huhu.kan bagus kalau terus terang..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Labels

tentang saya =D

My photo
menulis apa sahaja yang saya suka...sekadar berkongsi apa yang saya rasa....