Friday, March 22, 2013

nak putih gebus...macam kapas...=p

Assalamualaikum wbt...

Waalaikumussalam wbt...


sebelum ni dok cerita pasai GINGKO BILOBA dan LOBATA.....

la nih, nak story sikit je pasai GLUTHATHIONE....


biasanya kalau nak putih...boleh amek produk yang ada gluthathione....

contohnya macam yang femes emes macam pisang goreng skang....

Aura white 


harga rm 150....tapi promosi...rm 130....fb (sementara stok masih ada...sebab terlampau banyak permintaan untuk aura white skang !!!!)


glow b white 
glow bwhite

dalam ni pon ada gluthathione...tapi mahap la, cuba carik gambar yang boleh nampak ada tulisan gluthathione di kotak...tapi tak jumpa....tapi memang ada gluthathione...sebab dia untuk cerahkan kulit....

sabun gluthathione collagen 


*Membersih dengan lembut dan menyegarkan kulit lesu
*Mengecutkan jerawat di wajah/badan seawal 2 minggu penggunaan
*Memudar juga menghilangkan parut & cela
*Mengurangkan pigmentasi/jeragat
*Mengurangkan kedutan dan garis halus serta kesan regangan/strectmark
*Mencerahkan kulit yang kusam/gelap, kasar dan kering
*Menyamaratakan tona kulit
*Memelihara kelembutan dan kelembapan semulajadi kulit



GLUTATHIONE -Menolong memudar dan menghilangkan masalah kulit seperti pigmentasi, jerawat dan parut jerawat, penuaan pra matang dan kedutan. Menjadikan kulit tampak lebih cerah dan halus.
sumber


lagi mengenai GLUTHATHIONE 


GLUTATHIONE merupakan anti oksida yang utama kerana ia melindungi tubuh badan dari serangan penyakit & melawan radikal bebas. Paras Gluta dalam badan akan berkurangan disebabkan pendedahan kepada pencemaran, stress, minuman keras, merokok, faktor pemakanan .

Pengambilan GLUTATHIONE dengan cara berterusan akan membuat kulit semakin putih dan cerah. GLUTATHIONE juga akan membuatkan anda kelihatan 5 hingga 10 tahun lebih muda dari usia sebenar.

GLUTATHIONE adalah protin yang mengandungi 3 jenis asid amino iaitu cysteine, glutamic dan glycine, yang biasanya dihasilkanoleh badan untuk mengatasi pencemaran udara, air yang di minum,bahan kimia dan racun serangga di dalam makanan yang di makan. Bahan-bahan ini boleh memusnahkan sel-sel di dalam sistem tubuh kita.

GLUTATHIONE selalunya dipanggil sebagai "Master Anti-oxidant"..di dalam badan, molekul yang terbentuk oleh jalinan asid-asid amino dan anti-oxidant yang di hasilkan secara semulajadi oleh badan. Ianya telah diketahui secara meluas tentang kepentingannya untuk mengekalkan kesihatan dan jangka hayat yang panjang



so...kalau nak putih tu, cari produk yang ada gluthathione ni...insyaAllah memang boleh jadi cerah berseri lah....=D 

16 comments:

rel='nofollow'>nik ros said...

makin byk produk kat pasaran skarang kan.pilih jea mana yg sesuai dgn diri sendiri :)

rel='nofollow'>AyueJean AJ said...

AJ ni pulak tak suka kulit putih2...
Suka macam sekarang..
Ala2 tanned.... =D
So memang tak gunalah produk2 ni.. =D

rel='nofollow'>babYpose said...

Salam, best gakkan...

rel='nofollow'>blog-tips-kurus said...

sawo matang jek..

rel='nofollow'>Si Matatajam said...

Macam produk nak putihkan kulit skang ni yek...tapi jgn sampai tersalah pilih dah la kan

rel='nofollow'>Mieza Jhaa K said...

teringin jgk nk putih melepak lepak lagi... tp rasanya dh ok..hihi

rel='nofollow'>Mieza Jhaa K said...

Done follow Dik Nini..

rel='nofollow'>zulhilmi tempoyak said...

hmmm.. ad testimoni x..?

rel='nofollow'>Mrs Velentine said...

Mv dah putih ni(**hahaha puji diri sendiri)..done magnum

rel='nofollow'>◕ D Y S H A S A H H I R ◕ said...

mcm best jeeeee

rel='nofollow'>fieda said...

femes btul produk ni kt fb..

rel='nofollow'>mama said...

mcm2 produk ada dipasaran skrg ni..yg ni mcm ok..

rel='nofollow'>Nisa said...

saya makan Gogen je....kolagen & vitamin c

rel='nofollow'>maitimie said...

puas hati dgn wrna kulit skrg.hee.tannnnn gtuw.baru asia cket.gee

rel='nofollow'>Nasuha said...

woww..menarik!

rel='nofollow'>Mieza Jhaa K said...

Hai Dik Nini..kenapa lama tak update blog? akak menunggu entry terbaru dari Dik Nini..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Labels

tentang saya =D

My photo
menulis apa sahaja yang saya suka...sekadar berkongsi apa yang saya rasa....