Tuesday, March 12, 2013

peminat

Assalamualaikum wbt...

Waalaikumussalam wbt...


dulu, ada sorang kawan...suka kat aku..ehem....

pinjam laptop aku....lepas tu semua gambar aku dalam laptop tu dia edit....

tunjuk kat aku...okeh, sangat kagum...bila aku mintak dia tak mau bagi...

padahal tu gambar aku..mengada betul.....

kami main laptop....dia p beli makanan.....

aku godek-godek laptop....aku amik semua gambar aku simpan dalam recycle bin....

dia mai, kami sembang-sembang depan laptop sambil godek laptop...

ntah macam mana ntah, dia p bukak recycle bin.....terus ternampak semua gambar aku yang dia kedekut nak bagi tadik.....

dia pandang aku...aku buat tatau je lah...


penuh gambar aku.....

gambar aku dengan kawan aku 




6 comments:

Iha Zaliza said...

sweet la peminat kak Nini tu.. ingat orang yang suka akak tu boboi tadi.. hehe

izan mama mia said...

ehe..akak tak faham..laa tu kawan baik ker kawan tak baik

Lissa LaLissa said...

hehehee., suka sangat nk meng-edit tuu~ ehhe

Nana Liena said...

me pantang org sentuh my gambar siap beredit..huhu

nuha said...

wah!!;)

Cik Aini said...

oh yg ni lah kawan td tu..kawan smp skrg eh?nape x jadi ngan dia?hehehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Labels

tentang saya =D

My photo
menulis apa sahaja yang saya suka...sekadar berkongsi apa yang saya rasa....