Tuesday, March 12, 2013

peminat (2)

Assalamualaikum wbt...

Waalaikumussalam wbt...


dia ada hard disk....sibuk aku nak tengok...yelah aku nak amek cerita...

dok kat hostel, tanpa cerita memang bosan, dok berdating dengan buku aje....biasalah dulu aku skema...=p

sayang betul dia dengan hard disk dia...bukan aku curi pun, aku amik cerita pon depan dia.....

dia cakap, dalam tu ada gambar awek dia...so mana boleh bagi aku....

aku cakap, bukan aku nak curi pun awek ko, aku pun tak nak tengok dan kenal awek ko...aku nak amek cerita je.....diulang...amek cerita.....

still kedekut.....macam biasa, kami lepak kat dewan makan cluster a je....so dia konon-konon lelaki prihatin aku p beli makanan......

peluang dah ada, hard disk depan mata....aku capa hard disk...dan dengan pantas aku buat kerja sebelum kena tangkap lagi.....

tapi..

aku terkedu......

gambar awek dia yang dia buat macam wallpaper tu kat harddisk dia.....sebijik muka aku....
ya memang gambar aku.....bila masa ntah dia candid.....yang pasti gambar tu dalam kelas....


dia datang....selamba...muka cool...

aku relaks.....padahal dah bedebar....

tanya dia....bila ko curi amek gambar aku ?

selamba dia jawab...dalam kelas, ko bz sangat buat kerja....



p/s : ni semua cerita lama....masa aku belajar dulu...aku tulis balik, sebab semua ni kenangan untuk aku.....dia masih lagi kawan aku sampai sekarang...

4 comments:

rel='nofollow'>mohd jamil abd patah said...

that is sweet memory

rel='nofollow'>Iffah Afeefah said...

gile lah

ade peminat

jeles aku wuwuwuw

rel='nofollow'>Cik Aini said...

hehehe
kenangan indah tuk di kenang tu :)

rel='nofollow'>Lissa LaLissa said...

sweetnyaaaa., ^^ ada peminat tuu., hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Labels

tentang saya =D

My photo
menulis apa sahaja yang saya suka...sekadar berkongsi apa yang saya rasa....