Friday, July 26, 2013

cantik tak kak ton....

Assalamualaikum wbt...

Waalaikumussalam wbt...

aku kagum dengan kak ton sebab dia sangat kompident cakap dia cantik...ehem....dan aku rasa aku pun dah berjangkit dengan dia....hahaha


boss : dnars sekarang meletup kan....
aku : haah...
boss : poduk xxy ?
aku : kurang la...tayah la order lagi...

tetiba kawan aku (melah) menyampuk....

melah : tak pe la produk tu tak laku pun.....biar melah aje pakai sampai habis....
aku : (gelak) banyak lagi tu stok dia....
bos : nini tak mau pakai produk apa-apa jugak ke ?
aku : oh...nini tak payah...sebab NINI DAH RASA NINI CANTIK....

bos aku senyum je...and 2 orang kawan yang dok dengar sengih-sengih dengan jawapan aku.....



tak cantik lagi ke lagu ni....hehehehe
ok gambar pinjam gugel je =p



*semua orang cantik......dan paling penting AKHLAK pun mau cantik !!!!


2 comments:

nik ros said...

btol la. akhlak yg penting mau cantik dulu kan :)

Cik Chokie said...

Apabila akhlak kita cantik serta merta diri kita jadi cantik :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Labels

tentang saya =D

My photo
menulis apa sahaja yang saya suka...sekadar berkongsi apa yang saya rasa....