Friday, December 26, 2014

perempuan, tudung dan....

Assalamualaikum wbt...
waalaikumussalam wbt....


la ni semua nak cepat kan....
tudung pon kalau boleh nak saukkkk je....


tapi kekadang tu teringin gak nak pakai shawl kannn ???
tapiiii.....kalau dengan anak-anak kecik dah merenget....
ayah dia pon dah siap honnnnn dahhh......aishhh...
camana nak belitttt....tak dannn aihhhh......


tapi kan.....la ni tak susah dah....
kita sauk je....erk...i mean kita sarung jer....
siap...dah macam shawl kan....
orang kata belan2 kelek anak pong dang ag sauk tudung...=D


jangan kena tipu yer....
dua gambar kat atas ni bukan shawl yang kena lilit bagai...
ni instant shawl....juzzzz sarung saja...=D


senang kan ??????

breminat boleh wassap 014 863 7586

eh...u all suka pakai tudung camana ??? jom share...=D

2 comments:

Nurzakiah Hanum said...

comelnya

Ezy Loy said...

dh lama tglkan zaman shawl..
bila ade instant shawl rs nk pkai balik je..
haha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Labels

tentang saya =D

My photo
menulis apa sahaja yang saya suka...sekadar berkongsi apa yang saya rasa....