Friday, December 26, 2014

tips diet

Assalamualaikum wbt....

waalaikumussalam wbt....

kadang-kadang kan....kita tak mau makan kan....
kan nak diet...so tak mau makan....kununnnn...

tapi terrrrr goda dengan makanan.....grrrr napelah makanan ni sodap sangattttt.....

well kesian makanan dipersalahkan...

so first tips....

JANGAN ANGKAT TUDUNG SAJI / TUDUNG PERIUK...



u olls ada tips lain ???? jom share

2 comments:

rel='nofollow'>babYpose said...

haha .. jangan buka peti ais :))

rel='nofollow'>Najib Ariyan said...

ada beberapa nasihat kawan:

1) 2 makanan yg tak menggemukkan... tom yam dan tembikai... makan banyak mana pun tak gemuk (tomyam jangan masuk kulit ayam yer)

2) makan perlahan2 sebab perut ambik masa 20 minit untuk beritahu otak yg dalam dia ada isi... jadi apa kata makan tembikai dulu sampai kenyang lepas tu tunggu 20 minit baru start makan yg lain... otak dah proses kata kita kenyang

cuba lah

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Labels

tentang saya =D

My photo
menulis apa sahaja yang saya suka...sekadar berkongsi apa yang saya rasa....