Tuesday, July 12, 2016

Ammara dan ome ome

Assalamualaikum wbt
Waalaikumussalam wbt

Ammara di hari raya..
Ramai yang tanya...
Dia tak ngamuk ke pakai tudung...pakai headband..pakai rantai bagai tu...

Ada ke tak ngamuk..Ha ha
Jenuh gak bg pakai...tapi ada cara dia...
Belan belan bagi pakai...mulut ni tak sudah dok kata
Ammara ome ome (comel)...
Ololo...omenye ammara...
Mana mana mana nak tengok ammara ome ome...

Haaa senyum mewek la kawan tu kalo dok kata dia comel...
Memang dia takkan buang la tudung ke headband ke rantai ke...

Panas xpe...yang penting ammara ome ome...haha...


12 comments:

aryan azra said...

betul tu..yang penting pujian tu, baru anak2 nak pakai kan,

tapi memang comel pun ammara ni

Fida Z Ein said...

Hihihi...budak dah boleh bergerak memang susah nak pakaikan apa pun..
Sabar shj...hihihi

Faarihin Talip said...

Alahai.. comelnya si kecil ni. memang ome ome. =)

idzwa kamaruddin said...

omey ! omey !

Puan Kutu said...

Haha memang ammara omey omey..pndai ye kecik2 dah suka dipuji

Nor Azimah said...

Ya Allah geramnya akk tengok si comey ni, mau kupicit2 pipi gebus tu.
Pandai ek kecik2 dah suka dipuji yek

Nor Azimah said...

Ya Allah geramnya akk tengok si comey ni, mau kupicit2 pipi gebus tu.
Pandai ek kecik2 dah suka dipuji yek

Siti Yang Menaip said...

adooooi mata tu booolat =D

LYAfrina said...

olorr..bulat mata dia..

Khairul Bariah said...

amboi2, umminya pun...yg penting ammara omei omei ye
anak akak, kalau diletakkan cap di kepala cepat je tangan tu nak mencampak
senang tak payah pakai apa2

Siqah Hussin said...

Geramnyaaaaa! Mata bulat! Comel sangat pakai tudung dan headband.. Nampak gegurl 😍

Mummydearie said...

Kasihan Ammara. Kalau boleh kata rimas, dah kata dah ^_^ Tapi takpa, masa nilah kita boleh buat apa sahaja supaya anak kita nampak comel. Kalau pun dia tak tahan, bukan boleh komplen pun. Hahaha!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Labels

tentang saya =D

My photo
menulis apa sahaja yang saya suka...sekadar berkongsi apa yang saya rasa....