Tuesday, August 8, 2017

Bijan

Assalamualaikum wbt

Malam ni kami makan maggi ayam bijan panggang (saya, adik-adik dan abah)

Saya goreng bawang dulu, then masukkan perencah...wangi weh...sodappp
Tapi disebabkan saya lambat bertindak bawang tu terhangus sikit sebenarnya...terus jadi hitam...haha

Adik tiga : apa yang hitam ni
Adik dua : bijan
Adik tiga : bijan ? Yang panjang panjang ni...
Adik dua : yer...bijan
Adik tiga : bijan macam ni ke ?

Saya dah tibai gelak...

Saya : bawang hangus la tu mek oi...

Adik dua : haih...macam mana la aku boleh tertipu ni...tu la pelik tengok bijan lagu ni..gahaha

Again..Confident tu sangat penting !!

8 comments:

rel='nofollow'>Ainniah Zulkefli said...

wakaka. jauh beza kot bawang hangus dengan bijan. hahaha

rel='nofollow'>PeRdU cINta said...

Adik dua sangat sempoi...hihihi...

rel='nofollow'>Eeiou _ said...

Hahahahah they are funny!

rel='nofollow'>Julia Johari said...

hehehe comel je dialog...

rel='nofollow'>aryan azra said...

Ynag no.2 memang macam tu kot perangainya, sama je macam anak akak yang no.2 ni..hahaha confident itu penting walaupun salah

rel='nofollow'>mamapp said...

Haha.. pandai cover tapi adik Tu LG bijak haha

rel='nofollow'>hainom OKje said...

Haha....betul betul konpiden mmg penting. Dpd mcm tak percaya terus jadi mcm percaya haha...

rel='nofollow'>Radhia Razali said...

owh...bawang hangus..haha..sporting jea sis dengan adik beradik sis

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Labels

tentang saya =D

My photo
menulis apa sahaja yang saya suka...sekadar berkongsi apa yang saya rasa....