Thursday, March 31, 2011

nama saya NINI

sambung cerita...hehe...
kat kem ni, tetiba rasa nak menggedix perasan muda, so kalu boleh nak panggil suma yang ada kat situ akak..wah gtu kan..makanya most of them are 'adik2'...baiklah....
pastu berkenalan la ngan sorang budak ni nama dia Ika...pastu gedix nak panggil dia akak, dia marah plak siap tanya unmur lagi kan..okey dengan senyum lebar cakapla kat dia, 21...then dia cakap tak leh panggil akak sebab kita sebaya...ok baiklah...

tataw la, rasa macam gelemer plak kat kem ni..hahaha...mungkin sebab mulut ni bising kot...ntah la...tak perasan sangat, tapi kegelemeran tu rasa gak sikit2...hahaha...pastu rajin menegur akak2 ajak..erk akak ke...ada yang betul2 akak, n opkos ada yang ekceli adik...tak kira nak panggil akak juga...

masa dalam grup, adala sorang peserta tu tanya umur bagai, sebab dia cakap cam pernah nampak kan...p tamo cakap, gtawu dia saya akan gtawu last day of da camp...p dia cam tak puas ati je kan..ah biarlah....oh lupa plak, tajuk entry tu memang ada kena mengena pun, sebab memang NINI tu juz for dis camp only...eh b4 diz ada introduce my self as NINI tapi cam tak lekat kan...sebab memang all of my fren tak panggil saya NINI pun...haha...p kat kem ni, okeylah, semua panggil NINI...Diha pun sibuk panggil NINI jugak padahal tym berkenalan ngan dia gtawu nama lain...hahaha....

tapi macam best guna nama ni...sebab cam senang je dorang nak sebut...NINI....pastu kalo dorang lupa, cara nak ingatkan dorang...NINI COKELAT CELUP ;P haha...

TBC =)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Labels

tentang saya =D

My photo
menulis apa sahaja yang saya suka...sekadar berkongsi apa yang saya rasa....