Thursday, March 31, 2011

Smart Generation Camp 3

Ok...sok ak ada test...tetapi rasa cam lazy2 sikit kan..so study men2...relax2 kool2...tamo bg tensen konon...haha
n nak mengaku buat kali kedua...memangla saya tak layak ada blog sebab suma citer tak pandai nak kasi abis...upate bila rasa nak..baiklah..

ekceli nak story pasal SGC 3...ok jujurnya, diz is my first tym join islamic camp....b4 diz memang banyak join kem tp kem biasa2 je...n secara jujurnya, kem ni sangat best.....erm banyak input n betul2 bagi kesan kat diri sendiri....insaf....

ceritanya bermula...pada hari khamis, nak balik kelas, nampak poster kat lif pasal kem ni...yang buat saya tertarik satu je...CAMP....word ni memang berhantu la buat diri ini yang gila kem..haha...kem ni 25, 26 n 27 yg mana tarikh ni sepatutnya join OPKIM kat JELEBU NS. Makanya OPKIM tu cancel dan sangatlah frust sebab tetiba kena dok kat bilik pada hujung minggu cam bosan tak dapat bayangkan betapa kebosanan yang akan melanda diri..uh uh...
pas tu pe lagi...nampak je poster tu, laju je hantar mesej kat person incharge cakap nak join...then confirm...wah senyum lebar sampai ke telinga...

esoknye, dapat mesej daripada person incharge tu suh berkumpul kat Angsana n bawa tafsir...oh yang bawa tafsir ni barulah...saya realize, ok islamic camp rupanya..menyesal ke ? tak de la...tak kisah pun...apa salahnya pergi camp ni, selama ni kem duniawi je, sekarang masanya tuk pg kem yang macam ni...manalah tahu akan ada sesuatu yang baik tuk diri ini...tapi memang ada pun...

tym nak naik bas kat teratai.....alamak ai punya la segan...suma pakai tudung labuh, siap baju kurung lagi, kalau pakai t shirt pun kompom2 t shirt2 labuh..mana la saya ada sume tuh...huhu..tudung pun biasa2 je..segannya....dalam bas dok kat sebelah peserta nama dia Madiha...p gatal nak panggil dia Diha...sebab most of her fren panggil dia Madi, so saya kena panggil dia Diha....baru best kan..ada kelainan di situ..wah gitu kan...

TBC...... =)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Labels

tentang saya =D

My photo
menulis apa sahaja yang saya suka...sekadar berkongsi apa yang saya rasa....